Hampir Terpedaya Dengan Koyak Dan Menang

Ada yang perhatikan kita!

Hampir Terpedaya Dengan Koyak Dan Menang, originally uploaded by KHAIRUL AMRAN. Semalam masa shoping kat Carefour Wangsa Maju ada orang buat promosi dapur letrik. Ala yang jenis induction harga ribu-ribu tu. Saja je aku nak tengok sebab teringin nak pakai. Promoter tu membebel dekat 20minit cerita macam-macam la pasal produk tu. Aku pun tolak la […]

Tiga Musibah Mengamalkan Cara Bangun Tidur Salah

++

Alhamdulillah, sudah hari Jumaat. Hari ini hari Jumaat terakhir sebelum tibanya Ramadhan. Sudahkan kita bersedia menyambut penghulu bulan itu? Kalau kita nak sambut orang besar, sudah tentu banyak persiapan yang kita lakukan. Inikan pula bulan besar yang penuh rahmat Allah. Dah tentu persiapan yang dibuat mengalahkan persiapan menyambut pembesar negeri. Aku cuba menyampaikan apa yang […]

DC Switchgear Course

DCSWITCHGEARKCZ26JULAI2011 (4)

Alhamdulillah course dc switchgear telah berjaya dijalankan walaupun dapat tau last minit. Macam ni la kalau kurang cekap bab-bab mengurus. Hari ni nak kursus, hari ni juga baru nak keluar memo. Tapi takpe la, semua dah selamat. Aku nak kongsikan beberapa keping gambar untuk tatapan bersama. Kredit kepada En Kamarul photograper yang tak jemu-jemu melayan […]