Surat Sudah Sampai

Surat Sudah Sampai

Alhamdulillah, surat yang ditunggu-tunggu dah pun sampai. Surat Jemputan Konvokseyen UTM selamat tiba. Girang sungguh hati ini. Konvokesyen akan diadakan pada 23 hingga 26 September ni. Ahhh pening, aku kena sisi ke 5. Hari Isnin 26 September. Dah la raptai hari Jumaat … [Read more...]

Duit Seringgit Sompek

images

Duit Seringgit Sompek, originally uploaded by KHAIRUL AMRAN. Duit seringgit yang dah koyak ni tak laku lagi. Duit yang rosak akan dilupuskan oleh bank. Tapi kalau kita hantar kat bank dia terima ke? Kang bank ambik saja tak bayar balik buat rugi je. Aku pelik juga … [Read more...]

Bermesra Dalam Hujan

Bermesra Dalam Hujan

Pernah tak nampak penunggang motosikal berteduh bawah jejambat dikala hujan? Kesian kan kepada mereka ni. Dah la basah kuyup, sejuk mengiggil pulak tu. Tapi ada yang suka ambik peluang waktu ni. Pasangan bercinta yang basah naik moto mesti rasa seronok. Sambil berkepit … [Read more...]