20130208-151128.jpgPasti ramai yang tertunggu-tunggu keputusan temuduga spp yang dah dibuat tempoh hari kan? Masing-masing berdebar-debar dan tak sabar berkhidmat, kalau berjaya la.

Berdasarkan soalan temuduga spp haritu ramai juga mengeluh. Banyak soalan tak masuk akal. Tapi tak payah risau la. Itu semua cuma dugaan je. Yakin dan tawakkal kepada Allah. Lepas tu semak kat sini.

Semak di sini

Tahniah kepada yang dah berjaya. Kepada yang tak berjaya (ada ke?) boleh cuba lagi. Profession perguruan memang macam ni. Jiwa kena kental. Hati kena kering. Barulah boleh berjaya.

Selamat menjadi seorang pendidik yang berdedikasi sahabatku.