Semakan Keputusan Temuduga SPP Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Siswazah DG41.

20130208-151128.jpgPasti ramai yang tertunggu-tunggu keputusan temuduga spp yang dah dibuat tempoh hari kan? Masing-masing berdebar-debar dan tak sabar berkhidmat, kalau berjaya la.

Berdasarkan soalan temuduga spp haritu ramai juga mengeluh. Banyak soalan tak masuk akal. Tapi tak payah risau la. Itu semua cuma dugaan je. Yakin dan tawakkal kepada Allah. Lepas tu semak kat sini.

Semak di sini

Tahniah kepada yang dah berjaya. Kepada yang tak berjaya (ada ke?) boleh cuba lagi. Profession perguruan memang macam ni. Jiwa kena kental. Hati kena kering. Barulah boleh berjaya.

Selamat menjadi seorang pendidik yang berdedikasi sahabatku.

SHARE

Comments

  1. says

    peluang untuk mendapat tempat sebagai pendidik semakin tinggi persaingannya..tapi insyaallah semua akan dapat cuma cepat atau lambat je. selamat berjaya kepada semua

  2. zaza says

    saya nak tnya..utk jawatan pegawai pendidikan perkhidmatan siswazah dg41 ni..kena ada pautan ke spp ke?sbb sy mohon tapi tiada pautan ke spp dalam job malaysia…n jika x berjaya….”Maaf maklumat anda tiada dalam urusan ini”..Adakah permohonan sy tdk dihantar ke spp??huhu

    • says

      Semak terus di web spp. Kalau keluar .”Maaf maklumat anda tiada dalam urusan ini” besar kemungkinan nama tak dihantar ke spp. Atau kemungkinan lain cek lagi esok lusa. Sebabnya kan keputusan tu secara berperingkat. Macam tu la notis yg ada di web spp pagi tadi.

Trackbacks

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge