Wordless Everyday

katahikmah3

Ini versi tanpa kata dengan kata-kata. Serius aku tak ada mod untuk menulis waktu bulan puasa ni. Aktiviti hidup lebih kepada diam tanpa kata. Dikala kawan-kawan sibuk bercerita tentang bazar ramadhan, aku semacam tak hirau. Kebenarannya aku belum pun menjejak bazar ramadhan walaupun dah 4 hari berpuasa. Pelik bukan? Tak pelik pun. Aku berazam meminimakan […]

Cara Hilangkan Bau Durian Di Tangan.

Kulit Durian Sekali!

Aku penggemar durian. Tak la sampai tahap hantu durian macam abang ipar dan adik ipar aku. Mereka tu satu bakul durian pun habis ngadap sorang. Setakat sebijik tu boleh la makan sorang. Bila balik kampung banyak penjual durian tepi jalan. Minggu lepas tergoda dengan Musang King. Apalagi berenti la kat Karak beli durian Musang King. […]

2 Sifat Wanita Yang Susah Nak difahami.

katahikmah3

Wanita solehah idaman setiap lelaki. Para lelaki pulak kena sedar diri. Kalau subuh pun tak solat, jangan harap nak dapat isteri solehah. Sesolehah manapun isteri tu, masih juga ada yang sukar difahami. Dah nama pun wanita. Perangai pelik dan memeningkan lelaki. Peliknya No 1. Suka tanya benda sama banyak kali lagi-lagi tanya bab sayang. Kan […]