Sup GearBox Cindai

sup-gearbox-cindai

Namanya saja dah buat aku teruja. Macam best je nak makan kat sini. Gerai yang terletak di Bandar Tun Razak ini menyediakan pelbagai jenis masakan alakad. Makanan istemewa di gerai ini Sup GearBox. Pada aku ianya tak mengecewakan. Destinasi pengembaraan mencari makan kali ini singgah sebentar untuk merasai kenikmatan sebenar sup oleh Pak Usop. Peniaga […]

Ikut Salah, Tak Ikut Pun Salah

HIMPUN Perlu Ke?

Apa nak dikata. Dah itu memang sifat semulajadi manusia. Selalu tak puas hati dengan apa yang dia dapat. Juga tidak puas hati dengan apa yang orang buat. Susah sangat nak memuaskan hati semua orang.Memang tak akan dapat puaskan hati semua orang pun. Itu mustahil! Aku tertarik dengan cerita sembang politik masa kini. Aku juga tercuit […]

Musim Konvokesyen : Selamat Datang Pencari Kerja

musim konvokesyen selamat datang pencari kerja

Sana-sini majlis konvokesyen. Tiap-tiap minggu dalam bulan September sampai bulan Oktober dipenuhi dengan majlis yang gilang gemilang itu. Berapa ramai ye graduan yang dikeluarkan tahun ni? Aku agak-agak paling kurang pun 10000. Yelah kita kan banyak universiti. Itu tak termasuk universiti luar negara. Sangat ramai kan? Apa akan jadi kalau pasaran pekerjaan tak dapat menempatkan […]

Harga iPhone 4S Cuma RM620

Harga iPhone 4S dalam USD. Sila convert ke MYR.

Dalam masa 3 hari sahaja iPhone 4S dah berjaya dijual sebanyak 4juta unit. (4,000,000 unit). Wow! banyak tu.- sumber. Antara faktor yang menyumbang kepada kegilaan peminat Apple ialah HARGA. Sebelum ni iPhone 4 dijual pada harga yang tak masuk akal (pada pendapatan aku je la). Dengan harga yang boleh buat orang terkejang tu pun masih […]